Margot Voskamp

Van het begin tot het einde top. Geen verbeterpunten!!

Bakkum-Verhoogt

Vanaf het eerste contact met Ewoud tot aan de oplevering van de ontruimde woning (Karel en zijn team) van mijn schoonvader zijn we onwijs tevreden hoe alles is gegaan en uitgevoerd. Hele goede... Vanaf het eerste contact met Ewoud tot aan de oplevering van de ontruimde woning (Karel en zijn team) van mijn schoonvader zijn we onwijs tevreden hoe alles is gegaan en uitgevoerd. Hele goede communicatie, vriendelijke, behulpzame en professionele medewerkers.
Alles wordt goed doorgesproken, vastgelegd met fotos en duidelijk bevestigd.
Voor ons een hele grote zorg minder. Zal jullie zeker aanbevelen.

Rob Faber

Ontruiming prima verlopen. Vooraf alle zaken doorgelopen en de afgesproken punten zijn allemaal nagekomen. Correcte mensen in een correct bedrijf.

Len

Alles uitgevoerd conform afspraak. Steeds bereikbaar en vriendelijke reacties. Denkt echt mee en ontzorgt.

G.A.Huizinga

Betreft ontruiming woning van onze zwager. Van 1e contact tot oplevering van geruimde woning zeer tevreden. Fijn contact met de medewerkers. Klantvriendelijk en zeer profesioneel.

Geen!!!!!

Patricia

Vanaf het offerte gesprek, in de te ontruimen eensgezins woning wordt alles per ruimte doorgenomen wat er moet gebeuren en vastgelegd met foto’s, team van uitvoerders loopt toch met zijn gegevens... Vanaf het offerte gesprek, in de te ontruimen eensgezins woning wordt alles per ruimte doorgenomen wat er moet gebeuren en vastgelegd met foto’s, team van uitvoerders loopt toch met zijn gegevens ruimtes door om te kijken of er nog wijzigingen zijn; zeer ervaren team werkt prettig en professioneel, iets korter dan een dag is de klus gedaan.
Werken met 60 goede partijen dus wat hergebruikt kan worden komt op de bestemming terecht. Uitvoerder loopt nog samen ronde om te kijken of alles naar wens is. Top team goed gewerkt!

Verbeterpunten of tips ?

Geen, als je dit bedrijf inschakelt heb je verder geen zorgen. Misschien wat meer bekendheid maken. Per toeval zag ik een vrachtauto staan van dit bedrijf achterkant stond telefoonnummer en toen... Geen, als je dit bedrijf inschakelt heb je verder geen zorgen. Misschien wat meer bekendheid maken. Per toeval zag ik een vrachtauto staan van dit bedrijf achterkant stond telefoonnummer en toen een foto gemaakt.

partikulier

Vriendelijk en snel,duidelijke afspraak en goed.

Rob

Prima bedrijf waar je afspraken mee kunt maken

Sabine

Vandaag heeft Ewoud en zijn team (Karel) appartement in Amsterdam op zeer professionele manier leeggehaald. Alles is goed aan dit bedrijf. Vakkundig voorgesprek, duidelijke offerte, spullen kunnen... Vandaag heeft Ewoud en zijn team (Karel) appartement in Amsterdam op zeer professionele manier leeggehaald. Alles is goed aan dit bedrijf. Vakkundig voorgesprek, duidelijke offerte, spullen kunnen op verzoek bij veiling worden aangeboden (regelt CVS), goede communicatie en bovenal zeer prettige medewerkers.
Echt een zorg minder!
Ik kan dit bedrijf voor de volle 100% aanbevelen - Sabine (Leiden)

nee, alles is super

Jeanne Stahl-van Gurp

Onlangs heeft Stefan en zijn team op fantastische wijze de woning
van mijn zus ontruimd. Alles werd gesorteerd waardoor de spullen nog een bestemming kregen en het afval werd ook gescheiden....
Onlangs heeft Stefan en zijn team op fantastische wijze de woning
Stefan houdt zich perfect aan zijn afspraken: duidelijke uitgebreide offerte je komt niet voor verrassingen te staan. Betrouwbaar en harde werkers, alles bezemschoon afgeleverd. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen. Bedankt 🙏

Nee, alles perfect.